Lahtised lehed

Teinekord viskad ära mõnel igaval koosolekul või koolitusel soditud paberi. Aga äkki...

6. mai 2010

Uusi linke küsimise ja vastamise asjas

Vastake küsimustele!

Vastuse Vadim on tagasi juba mitu kuud. Ma nigu eriti ei julend lootagi enam. Jõudu Vadimile ja küllap ma ühel päeval küsin talt middagi. Paistab nii, et ma olen ise pidanud vahet üle NELJA aastat.
Leidub veel küsimusi, aga vähevõitu on vastuseid. Mitte et ma arvaks, et vastused on kuidagi küsimustest paremad, aga mingi tasakaal võiks olla, onju. Ma kavatsen tegelikult kohe ära vastata selle õlekõrre või köie küsimuse. Just täna mõtlesin välja, aga peab nüüd otsustama, kuidas seda parem oleks esitada.

Ja üks viide ka Maalehest. Küsimus on selles, kas oleks saanud seda sõnumit edasi anda veidi paremas keeles, nii et füüsikutel karvad turri ei läheks.


Sellega on kammbäkk tehtud.

0 Comments:

Postita kommentaar

<< Home